E-Agora poate suporta o asociere in termeni cu lumea online insa asta ar insemna o inglobare a tuturor comunitatilor intr-o lume atotcuprinzatoare, o macrocomunitate prezentata ca o copie a universului perfect functional tocmai prin prisma micilor anomalii care nu se pot explica prin concepte cunoscute prezentului. Tocmai pentru ca Agora nu a insemnat niciodata o organizare ideala a lumii offline, E-Agora nu poate reprezenta organizarea functionala a lumii online. E-Agora este limitata tocmai pentru ca functionarea ei sa fie posibila, resursele nu sunt cele care impun dezvoltarea si extinderea E-Agora, ci determinarea numarului exact de participanti si a modalitatilor posibile de interactiune duc la functionarea desavarsita si in parametrii corecti a E-Agorei.
Comunitatile virtuale se deosebesc de retelele sociale sau de alte medii sociale prin finalitatea pe care o urmaresc membrii acestor comunitati.
Autorul
Introducere
a. Cybercultura
b. Comunitatea virtuala si expresia publica
1. Clase de comunitate virtuala
1.1. Comunitati virtuale clasice (web 1.0)
1.2. Comunitati offline si comunitati online (Web 2.0)
1.3. Comunitati virtuale sau retele sociale
1.4. Comunitati virtuale si social media
1.5. Comunitatile sociale si retelele profesionale
2. Modalitati de interactiune in comunitati virtuale
2.1. Formarea opiniei in comunitatea virtuala
2.2. Interactiunile si dimensiunea afectiva in context virtual
3. Consultarea publica si procesul legislativ in mass‑media electronica
3.1. Metodologia consultarii publice
3.2. Consultare publica si guvernare electronica
Concluzii
Conclusions
Bibliografie
Resurse electronice