Nu aveti niciun articol in cosul de cumparaturi.

Termeni si Conditii

Libraria online www.hamangiu.ro, denumita in continuare “hamangiu.ro”, este detinuta si administrata de S.C. EDITURA HAMANGIU S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 18469418, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/4082/2006 si cu sediul in Str. Colonel Corneliu Popeia, nr. 36, sector 5, 051802, Bucuresti, Telefon: 021.336.01.25; Fax: 031.805.80.21; Email: marketing@hamangiu.ro, livrarile fiind efectuate de catre S.C. LIBRARIILE HAMANGIU S.R.L., cu urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 16448133, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/8351/2004 si cu sediul in Str. Colonel Corneliu Popeia, nr. 36, parter, camera 1, sector 5, 051802, Bucuresti, Telefon: 031.425.42.24; Fax: 031.805.80.21; Email: distributie@hamangiu.ro

  1. Definitii
  2. Relatia Contractuala
  3. Drepturile si obligatiile Vanzatorului
  4. Drepturile si obligatiile Cumparatorului
  5. Limitarea Responsabilitatii Vanzatorului
  6. Obligatiile Utilizatorului/ Vizitatorului site-ului
  7. Politica de returnare
  8. Utilizarea informatiilor
  9. Newsletter si alerte / SMS-uri / Concursuri
  10. Programul de fidelitate
  11. Proprietatea intelectuala
  12. Modificarea Termenilor si Conditiilor de utilizare
  13. Cookie-uri

I. DEFINITII
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de produse si servicii de catre Librariile Hamangiu S.R.L. catre Cumparator, prin intermediul librariei virtuale hamangiu.ro, precum si relatiilor dintre Membri si Editura Hamangiu S.R.L. si a relatiilor dintre Membri si Site-ul hamangiu.ro.

Urmatorii termeni sunt definiti:

  • Site - domeniul hamangiu.ro si subdomeniile acestuia, incluzand si subdomeniul blog.hamangiu.ro.
  • Cumparator - persoana fizica sau juridica (persoana fizica, persoana fizica autorizata, societate comerciala sau alta entitate juridica), institutie publica, organizatie nonguvernamentala care cumpara produse sau servicii, emitand o Comanda.
  • Vanzator - societatea comerciala Editura Hamangiu S.R.L. care are ca obiect de activitate editarea cartilor de drept distribuite de Librariile Hamangiu - are sediul in Bucuresti, Str. Colonel Corneliu Popeia, nr. 36, sector 5 si este inregistrata la Registrul Comertului cu numarul: J40/4082/2006 si CIF: RO 18469418. Librariile Hamangiu S.R.L., avand sediul social in Bucuresti, Str. Colonel Corneliu Popeia, nr. 36, sector 5, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul: J40/8351/2004 si CIF: RO 16448133.
  • Produse - orice bun si/sau serviciu mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
  • Comanda - document electronic, telefonic sau in scris ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Produsele si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Produse si sa faca plata acestora.
  • Contractul - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
  • Membru - persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la continutul Site-ului, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau in baza unui acord de utilizare intre Editura Hamangiu sau Librariile Hamangiu si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
  • Cont - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur Membru accesul la zone restrictionate ale Site-ului.
  • Drepturi de proprietate intelectuala - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

II. RELATIA CONTRACTUALA

  • Prin lansarea unei comenzi online sau telefonice pe site-ul hamangiu.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
  • Daca Cumparatorul valideaza si trimite comanda, inseamna ca accepta implicit Termenii si conditiile Comenzii.
  • Confirmarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului. Contractul (la distanta) este valid incheiat si intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului (la distanta) astfel incheiat.
  • Vanzatorul poate subcontracta si/ sau cesiona unei terte parti servicii ce tin de livrarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

III. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI

  • Vanzatorul are obligatia de a livra Produsele care indeplinesc cerintele si specificatiile Cumparatorului;
  • Informatiile prezentate pe site-urile Vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila.
  • Comunicarea cu libraria online hamangiu.ro se poate face prin interactiunea cu aceasta, postarea opiniilor legate de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea Contact. Vor fi excluse din site sau nu vor fi validate pentru postare, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  • Librariile Hamangiu S.R.L. nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

IV. DREPTURILE SI OBLIGATIILE CUMPARATORULUI

  • Cumparatorul are obligatia de a analiza cu atentie descrierea si caracteristicile cartilor. Daca descrierea unui produs este neclara, asigurati-va de clarificarea acestui aspect, prin contactarea Vanzatorului pentru a cere informatii suplimentare, inainte de a plasa comanda. Facand o comanda pentru o carte se subintelege ca sunteti de acord sa o cumparati.
  • Cumparatorul are obligatia de a furniza informatii valide, necesare pentru intocmirea facturii si livrarea comenzii in bune conditii, astfel incat sa ajunga la timp si in conditii sigure la Cumparator.
  • Cumparatorul are obligatia de a plati pretul produselor din Comanda.
  • Membrul sau Cumparatorul are obligatia de a nu instraina datele contului din Comunitatea Hamangiu (in special, parola), din motive de securitate.
  • Membrul sau Cumparatorul are dreptul de a solicita modificarea sau stergerea contului de utilizator. Vanzatorul va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

V. LIMITAREA RESPONSABILITATII VANZATORULUI

  • Editura Hamangiu S.R.L., Librariile Hamangiu S.R.L., furnizorii si partenerii acestora nu pot fi trasi la raspundere pentru niciun fel de daune, indiferent de natura acestora, produse in timpul utilizarii site-ului si a serviciilor oferite prin intermediul acestuia, ori produse ca urmare a utilizarii acestora sau a imposibilitatii utilizarii lor.
  • Editura Hamangiu S.R.L., Librariile Hamangiu S.R.L nu garanteaza functionarea neintrerupta si lipsita de erori a site-ului si a serverelor, dupa cum nu este raspunzatoare de riscurile specifice utilizarii site-urilor informatice (virusi, alte elemente sau actiuni care pot provoca daune specifice Internetului si tehnologiilor digitale, inclusiv violarea securitatii informatiilor).
  • Forta majora. Disponibilitatea site-ului si serviciilor hamangiu.ro pot fi subiectul intreruperii ori intarzierilor datorate unor cauze de forta majora, asa cum sunt acestea definite de legile aplicabile din Romania, inclusiv dar fara a se limita la, razboi, revolutie, cutremur, mari inundatii, embargo, greve generale.

 VI. OBLIGATIILE UTILIZATORULUI/ VIZITATORULUI SITE-ULUI

Daca sunteti de acord sa utilizati acest site si serviciile sale, sunteti obligat:

  • sa respectati legile in vigoare si sa nu desfasurati activitati de tip cracking, hacking sau altele similare, care pun in pericol buna functionare a site-ului, a serverului, securitatea informatiilor etc.
  • sa nu modificati, copiati, distribuiti, transmiteti, afisati, publicati, reproduceti, creati produse derivate sau sa vindeti orice fel de informatii sau servicii obtinute prin intermediul site-ului.
  • sa suportati orice costuri aditionale legate de utilizarea site-ului, cum ar fi cele solicitate de furnizorii de servicii telefonice si de servicii Internet.

VII. POLITICA DE RETURNARE

1. Pentru vanzarile la distanta sunt aplicabile dispozitiile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii:

  • Cumparatorul are dreptul sa returneze cartea in 14 zile de la data primirii coletului, chiar daca aceasta nu prezinta vreun viciu;
  • Cumparatorul are dreptul sa returneze cartea in acest interval fara obligatia de a-si justifica decizia;
  • Vanzatorul este obligat la restituirea sumei achitate de catre cumparator, inclusiv costurile livrarii.

„ARTICOLUL 9. Dreptul de retragere.
(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
(i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs.”

2. Pentru vanzarile din librarii se aplica prevederile din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora:

  • Clientul are dreptul de a cere sa i se inlocuiasca cartea sau de a o face retur, numai daca aceasta prezinta anumite vicii de productie (lipseste un fascicul de pagini sau coperta este indoita, rupta);
  • Inlocuirea cartii este, in acest caz, conditionata de o lipsa de conformitate;
  • Potrivit legii, furnizorii au obligatia de a garanta cumparatorilor nostri  inlocuirea cartilor ce nu sunt conforme, timp de 2 luni de la data la care acestia au constatat lipsa conformitatii (interpretand legea, apreciem ca termenul de 2 luni curge de la data vanzarii);
  • Cumparatorul NU are dreptul sa ceara rambursarea pretului, fara a justifica un motiv intemeiat (un viciu al cartii).

   „Art. 9. Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10. - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.
   Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
  Art. 16. - Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
Art. 17. - Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o”.

ATENTIE!

  • La returnare, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost primit, fara urme de uzura;
  • Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate;
  • Se accepta maxim returul a  5 produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client;
  • Adresa de returnare a produselor este Bucuresti, Str. Colonel Corneliu Popeia, Nr. 36, Sector 5

EXTRASE:

CAPITOLUL I: Dispozitii generale
Art. 2
e) garantia comerciala - orice angajament asumat de vanzator fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, in cazul in care acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta;

CAPITOLUL II: Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse in contractul de vanzare-cumparare
Art. 5
(1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.
(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare cumparare
daca:
a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul Ie-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzarecumparare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

CAPITOLUL III: Garantia legala de conformitate
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 12
Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

  • ORDONANTA DE URGENTA nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

EXTRASE:

CAPITOLUL I: Obiect, definitii si domeniu de aplicare
Art. 2: Definitii

5. contract de vanzare - orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii;

7. contract la distanta - orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

8. contract in afara spatiilor comerciale - orice contract dintre un profesionist si un consumator, intr-una din urmatoarele situatii:
a) incheiat in prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, intr-un loc care nu este spatiul comercial al profesionistului;
b) incheiat ca urmare a unei oferte din partea consumatorului in aceleasi circumstante ca cele mentionate la lit. a);
c) incheiat in spatiile comerciale ale profesionistului sau prin orice mijloace de comunicare la distanta, imediat dupa ce consumatorul a fost abordat in mod personal si individual, intr-un loc care nu este spatiul comercial al profesionistului, in prezenta fizica simultana a acestuia si a consumatorului;
d) incheiat in cursul unei deplasari organizate de profesionist cu scopul sau efectul de a promova si a vinde consumatorului produse sau servicii;

9. spatiu comercial - orice unitate care indeplineste una dintre urmatoarele conditii:
a) unitate imobila de vanzare cu amanuntul, in care profesionistul isi desfasoara activitatea in permanenta;
b) unitate mobila de vanzare cu amanuntul, in care profesionistul isi desfasoara activitatea in mod obisnuit;

CAPITOLUL III: Informatii destinate consumatorilor si dreptul de retragere din contractele la distanta si cele in afara spatiilor comerciale
Art. 9: Dreptul de retragere
(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
(i)in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;

Art. 11: Exercitarea dreptului de retragere
(1) Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.

(2) Consumatorul si-a exercitat dreptul de retragere in perioada de retragere mentionata la art. 9 alin. (2) si la art. 10 in cazul in care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa de catre consumator inaintea expirarii perioadei respective.

(3) Profesionistul poate, in plus fata de posibilitatile mentionate la alin. (1), sa acorde consumatorului optiunea de a completa si de a transmite in format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a
formularului de retragere.

(4) Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol revine consumatorului.

Art. 12: Efectele retragerii
Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:
a) de a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;
b) de a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in care consumatorul a efectuat o comanda.

Art. 13: Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii
(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.

(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

(3) Fara a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.

(4) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Art. 14: Obligatiile consumatorului in cazul retragerii
(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.

(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

(5) Atunci cand consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa transmiterea cererii in conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul plateste profesionistului o suma proportionala cu ceea ce s-a furnizat pana la momentul in care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, in raport cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita profesionistului de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit in contract. Daca pretul total este excesiv, suma proportionala este calculata pe baza valorii de piata a ceea ce s-a furnizat.

(6) Consumatorul nu suporta costurile pentru:
a) prestarea serviciilor sau furnizarea de apa, gaze naturale sau energie electrica, atunci cand acestea nu sunt puse in vanzare intr-un volum limitat sau cantitate prestabilita, sau energie termica furnizata, in totalitate sau partial, in cursul perioadei de retragere, in una dintre urmatoarele situatii:
(i)profesionistul nu a furnizat informatii in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) sau i);
(ii)consumatorul nu a cerut expres ca prestarea sa inceapa in timpul perioadei de retragere in conformitate cu art. 7 alin. (3) si cu art. 8 alin. (8);

b) furnizarea, in totalitate sau partial, de continut digital care nu este livrat pe un suport material, in una dintre urmatoarele situatii:
(i)consumatorul nu si-a dat acordul prealabil expres cu privire la inceperea prestarii inainte de sfarsitul perioadei de 14 zile mentionate la art. 9;
(ii)consumatorul nu a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere in momentul in care isi da consimtamantul;
(iii)profesionistul nu a furnizat confirmarea in conformitate cu art. 7 alin. (2) sau cu art. 8 alin. (7).

(7) Cu exceptia celor prevazute la art. 13 alin. (3) si la prezentul articol, exercitarea dreptului de retragere nu atrage raspunderea consumatorului.

VIII. UTILIZAREA INFORMATIILOR PERSONALE

  • Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Editura Hamangiu S.R.L. si Librariile Hamangiu S.R.L. au obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: procesarea si livrarea comenzilor, reclama, marketing si publicitate.
  • Societatea Editura Hamangiu S.R.L. este operator de date cu caracter personal inregistrat cu nr. 12117/ 24.08.2009 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
  • Societatea Librariile Hamangiu S.R.L. este operator de date cu caracter personal inregistrat cu nr. 12111/ 24.08.2009 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
  • Datele preluate de la Cumparator/ Membru in scopul procesarii si expedierii comenzii, trimiterii newslettere-lor, alertelor si/ sau SMS-urilor, pot si vor fi folosite de catre Editura Hamangiu si Librariile Hamangiu in limitele „Politicii de confidentialitate”. Pentru a citi Politica de confidentialitate consultati sectiunea Confidentialitate.

IX. NEWSLETTER SI ALERTE / SMS-uri / CONCURSURI

  • In momentul in care, Membrul sau Cumparatorul isi creaza un Cont pe Site sau se inscrie la Newsletter, acceptand Termeni si Conditiile, acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/ sau alerte din partea Editurii Hamangiu si a Librariilor Hamangiu sau sa participe la concursurile organizate de Vanzator.
  • Datele furnizate sunt necesare in vederea transmiterii materialelor informative, pentru identificarea dumneavoastra in cazul participarii la concursurile organizate de Librariile Hamangiu sau in vederea imbunatatirii calitatii produselor si serviciilor furnizate de Vanzator.
  • Editura Hamangiu si Librariile Hamangiu nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/ Cumparator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
  • Datele preluate de la Membru/ Cumparator in scopul expedierii newslettere-lor, alertelor si/sau SMS-urilor, pot si vor fi folosite de catre Editura Hamangiu si Librariile Hamangiu in limitele „Politicii de confidentialitate”. Pentru detalii, consultati sectiunea Confidentialitate.
  • Renuntarea la primirea newslettere-lor, alertelor si/ sau SMS-urilor de catre Membru sau Cumparator se poate face in orice moment, folosind legatura special destinata din cadrul oricarui newsletter si/ sau oricarei alerte primite, prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere, alerte si/ sau SMS-uri folosind pagina Alerte din Contul dumneavoastra din Comunitatea Hamangiu sau prin contactarea Editurii Hamangiu, conform cu informatiile de contactare si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
  • Editura Hamangiu si Librariile Hamangiu isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere, alerte si/sau SMS-uri, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Cumparator care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere, alerte si/ sau SMS-uri, fara nici un angajament ulterior din partea Editurii Hamangiu sau a Librariilor Hamangiu, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

X. PROGRAMUL DE FIDELITATE

Programul de fidelitate Comunitatea Hamangiu este organizat si desfasurat de Librariile Hamangiu S.R.L.. Pentru detalii despre organizarea si desfasurarea acestui program de fidelitate, va rugam sa consultati sectiunea Regulamentul programului de fidelitate Comunitatea Hamangiu.


XI. PROPRIEATEA INTELECTUALA

  • Drepturi de autor
    Intregul continut al site-ului, indiferent de natura lui (text, imagini, elemente grafice, software si alte elemente similare), este proprietatea Editurii Hamangiu si ale Librariilor Hamangiu si, dupa caz, a altor parti. Folosirea continutului fara acordul Editurii Hamangiu sau a Librariilor Hamangiu sau al proprietarilor de drept este interzisa si se pedepseste conform legilor in vigoare.
  • Marci inregistrate
    Denumirea „HAMANGIU”, sub orice forma ar aparea in site, logo-urile si simbolurile asociate ei, precum si combinatiile acestora cu orice cuvant sau simbol grafic, folosite in site, sunt marci inregistrate ale Editurii Hamangiu si ale Librariilor Hamangiu. Ele pot fi utilizate numai cu acordul Editurii Hamangiu sau a Librariilor Hamangiu S.R.L. si numai in legatura cu produse sau servicii Hamangiu. Utilizarea altor marci inregistrate afisate in site este permisa numai cu acordul proprietarilor lor de drept.

XII. MODIFICAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR DE UTILIZARE

EDITURA HAMANGIU si LIBRARIILE HAMANGIU isi rezerva dreptul de a modifica termenii si conditiile prezente, fara a fi obligate sa justifice in vreun mod modificarile, fara nicio notificare in prealabil si fara a fi obligati sa indeplineasca alta formalitate fata de vizitatori. Vizitatorii acceptata in mod expres ca simpla utilizare sau accesare a informatiilor oferite de www.hamangiu.ro semnifica acceptarea deplina si neconditionata a modificarilor operate.

XIII. COOKIE-uri
Site-ul www.hamangiu.ro utilizeaza cookie-uri proprii cu scopul de a va oferi facilitate la navigare si la cumpararea online. Va rugam sa cititi cu atentie informatiile urmatoare.
Mai jos, va prezentam detalii despre plasarea, utilizarea si administrarea cookie-urilor folosite de site-ul www.hamangiu.ro. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, ne puteti contacta prin email.

  • Ce este un cookie?
    Un cookie este un fisier de mici dimensiuni, in general alcatuit din litere si cifre, care este descarcat in memoria unui calculator (sau altui echipament folosit pentru navigare online – telefon mobil, tableta etc), atunci cand utilizatorul acceseaza un site web.
  • Cookie-urile NU sunt virusi!
    Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa unui browser (de exemplu: Mozilla, Internet Explorer, Chrome) de catre un webserver si este complet ”pasiv” adica nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-ul calculatorului dumneavoastra.
    Pe un calculator cu system de operare Windows si browser de internet Mozilla, cookie-urile stocate in calculator se regasesc la urmatoarea locatie:C:\Documente si Setari\[nume_de_utilizator]\Datele Aplicatiilor\Mozilla\Firefox\Profiluri\[nume_profil].default\cookies.sqlite
  • Care este scopul utilizarii cookie-urilor
    Editura Hamangiu, in site-ul www.hamangiu.ro, utilizeaza cookie-urile cu scopul de a afisa continut, a sti daca aveti deja creat un cont client, in felul acesta nefiind necesar sa reintroduceti anumite informatii de fiecare data cand intrati pe site si pentru a pastra cartile din cosul de cumparaturi atunci cand va reintoarceti in site sa adaugati o alta carte. De asemenea, Editura Hamangiu poate folosi cookie-uri pentru a personaliza vizita dumneavoastra in libraria online.
    Nu utilizam cookie-uri pentru a stoca informatii personale, adrese sau date legate de cardurilor bancare. Utilizam cookie-uri strict in scopul de a imbunatati navigarea si functionalitatea site-ului, precum si adaptarea acestuia la nevoie clientilor.Editura Hamangiu foloseste cookie-uri de sesiune care nu se salveaza in calculatorul dumneavoastra si care sunt inlaturate odata cu inchiderea browswer-ului in care este deschis site-ul. Nu folosim cookie-uri permanente.
    Puteti alege sa nu acceptati folosirea cookie-urilor, dar anumite functionalitati ale site-ului, care depin de acestea nu vor mai fi disponibile, cum ar fi: cosul de cumparaturi, whishlist-ul, plasarea comentariilor etc.

    Daca aveti intrebari suplimentare in legatura cu Termenii si conditiile de utilizare ai site-ului nostru, va rugam sa ne scrieti pe distributie@hamangiu.ro