Nu aveti niciun articol in cosul de cumparaturi.

Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati

ISBN/ISSN: 978-606-18-0362-0
Editura: C.H. Beck
99,00 RON
Disponibilitate: Aceasta carte nu mai este pe stoc si nu mai poate fi comandata

Cititorul se afla in fata primei lucrari de acest tip in Romania. Abordarile pluridisciplinare, inter si transdisciplinare ale comunicarii au un rol important in formarea noilor generatii de adulti, care descopera performantele si limitele in domeniul comunicarii, limbajele si mecanismele specifice. Ideea unui dictionar de termeni din zona comunicarii a prins contur in anul 1997 si se concretizeaza in 2014, dupa multi ani de cercetare si perseverenta.

Dictionarul in cifre:
•    este realizat de 50 specialisti
•    sunt reprezentate 22 de universitati, 2 institute de cercetare, precum si institutii mass media din 8 tari
•    contine aproximativ 800 de concepte/termeni
•    au fost utilizate peste 1.500 de surse bibliografice – monografii, publicatii seriale, rapoarte de cercetare

Din cuprins:

Dictionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologia comunicarii, comunicare politica, psihologia comunicarii, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiza, argumentare, retorica, cercetarea comunicarii, modele ale comunicarii, audienta, comunicare interpersonala, discurs, comunicare sociala, persuasiune, comunicare publica, influenta sociala, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicarii

Puncte forte:
•    abordare pluridisciplinare, inter si transdiciplinare a comunicarii
•    colectiv international de specialisti
•    selectie atenta a termenilor relevanti cu accent pe zona de cercetare a comunicarii
•    definitii insotite de explicatii pertinente si utile
•    numeroase surse bibliografice

Despre coordonator

Dl. Marian Petcu este licentiat in Jurnalism, doctor in Sociologie. Conferentiar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Departamentul de Antropologie Culturala si Comunicare. Titular al cursurilor Introducere in Teoriile Comunicarii, Metode de Cercetare, Istoria presei romane. Membru al Societatii de Stiinte Istorice din Romania, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societatii Presei si a Ziaristilor Francofoni.

Public tinta:

DEC a fost gandit pentru studenti, dar se adreseaza in egala masura practicienilor si formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, stiinte militare etc.

Detalii tehnice
Data aparitiei20 iun. 2014
Categorie generalaVariae
Numar pagini576
Tip copertaCarte brosata
Alti clienti au cumparat si